@ kako da ne,
Ima istine u Vašim navodima. Ako se tehničko sredstvo uredno održava, onda ono dugo traje i ne kvari se mnogo i često. Kod lopatica turbine već je druga stvar. Ako isključimo oštećenje usled "uletanja" nekog tvrdog predmeta u turbinu, onda istragu treba pokrenuti od pitanja kako je pravljena sarža (smesa) za izradu lopatica. Kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem, kvare se ventili i opruge. Uzrok, loša sarža, loša kontrola, itd.
ne razumem zašto se taj boing ne preorijentiše na proizvodnju traktora, na primer - avione da prave, ne znaju
Slobodan Stamenic
Boing moze da zatvori radnju.
Jedina tri aviona koja ErSrbija ima u vlasništvu su
tri Boinga stara više od 30 godina koji nikad nisu imali nijedan incident zahvaljujući redovnom održavanju
Products
Commercial aircraft
Military aircraft
Satellites
Space vehicles and launchers
Production output
380 commercial aircraft (2019)
229 military aircraft (2019)
2 satellites (2019)
Ima istine u Vašim navodima. Ako se tehničko sredstvo uredno održava, onda ono dugo traje i ne kvari se mnogo i često. Kod lopatica turbine već je druga stvar. Ako isključimo oštećenje usled "uletanja" nekog tvrdog predmeta u turbinu, onda istragu treba pokrenuti od pitanja kako je pravljena sarža (smesa) za izradu lopatica. Kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem, kvare se ventili i opruge. Uzrok, loša sarža, loša kontrola, itd.